søndag 14. november 2010

TCR og Skissedilla!

Ny skisse denne uke, Skissedillaskisse #86, og det er jeg som har laget skissa! Håper det er mange som blir med, nå er det til og med 4 bilder! *sjokk*
Her er mitt bidrag!


Jeg har også fått laget et bidrag til The Color Room #32  i dag. det er jo bare fotball og farsdag som gjelder. Så da setter jeg eg på rommet mitt (kjøkken/scrapperom) og koser meg med hobby i stedet!
Ha en fin dag alle sammen! 

9 hyggelige hilsner og kommentarer:

Renee sa...

HER er det leeeeenge siden jeg har vært. Fader såååå tøffe de ble da - og den øverste er jo bare helt til å spise opp.

Flinka - kos deg på kjøkkenet da ♥

Vibeke sa...

Du scrapper bare sååå bra om dagen, Lene!! Jeg digger det!! Så flotte farger på den nederste!!:)

Ha en fin søndag:)

Brit Sviggum sa...

Knallfine begge disse to, Lene! For noen utrolig søte bilder på den øverste. Og de på den nederste er jo også sååå stilige! Veldig tøffe titler du har :)
Du er bare kjempeflink!!!!!!
Klem, Brit.

Grethebella sa...

Så flotte Lene. Du smeller til med noe annet enn "NABONSTIL" og det blir knall tøft. Liker veldig godt den øverste av Ingeborg.. veldig henne tror jeg.
Ha en fin søndag.
Klemmer fra Grethe

Hege sa...

Så kul den øverste her var. Liker veldig godt effekten av malingen,kombinert med sorthvittbilder. Gøy med skisser med så mange bilder.

Herlig fargebruk på den nederste.
Takk for inspirasjonen!

Ha en fin søndagskveld

Synnøve sa...

Skikkelige stilige LOer, fargerike og lekne.
DIGGER sååå den øverste altså. Überkul rett og slett!
Klem

Heidi sa...

Nyyyydelige begge to!!!!

unni's scrappeboble sa...

Fytte katta for noen knallherlige LOer. Heilt KANON :)

Anonym sa...

I was very delighted to find this web site.I desired to say thanks to you with regard to this wonderful go through!! I surely enjoyed each small bit of it and We've you bookmarked to examine out new items you put up.

--------------------------------------------
my website is
http://pbass.org

Also welcome you!