søndag 22. august 2010

Slutt på ferietid, men...

her kommer det en LO med bilder fra ferien. Denne Loen er til skissedillaskisse # 74 hvor vi har fått Ann-Katrin med oss som gjestedesigner! Hun er bare så flink med farger, innovativ og er alltid like søt og blid i tillegg!



Her er mitt bidrag denne uken, og bildene er tatt på jordet rett ved hytta (huset) i Sigdal. Tante Tutta og hennes tropp, jeg og min tropp dro opp et par dager rett før skolen begynte. Koste oss med fotoshoot nesten hele ene dagen. Ungene måtte bestikkes, men hva gjør vi jo ikke for å få tatt bilder av de små håpefulle?
Koste oss gjorde vi uansett!

5 hyggelige hilsner og kommentarer:

Brit Sviggum sa...

Denne er bare knallfin, Lene. For noen nydelige,duse farger. Elsker all de små, lekre pyntetingene, og så er jo bare bildene helt utrolig flotte!!!!
Ha en fin dag :)

tæsj sa...

Kjempefiin som vanlig! Digger at du putta på de røde hjertene. Nydelige bilder du tar:)

Elisabeth Helland sa...

dette lyser inspirasjon på lang avstand, utrolig lekker LO du har laga her.....og de røde hjertene sier bare PANG!! kanonherlig....takk for at du deler,,,,,ha en fin fin dag videre du gog dine...

Unknown sa...

Lekkert! Troppen min har enda ikke fått lønna si..*maakan*

Vibeke sa...

Denne var lekker, Lene!!!
Jeg digger de Loene dine som er stappfulle av de herligste detaljer:)

Håper du får en fin søndag:)