lørdag 1. mai 2010

National Scrapbooking Day

National Scrapbooking Day i dag! Så i kveld skal det scrappes, surfes og bare kose meg med hobbyen min!

Tenkte å lage noen sider i skikkelig lag-på-lagstil, med bilder fra siste hyttetur! Kanskje jeg skal scrappe bilder av Andreas?

Ellers er det ikke mye som skjer her om dagen, har mye å gjøre på skolen sånn rett før eksamen. I hele går kveld brukte jeg flere timer på å lage en brosjyre til et prosjekt i naturfag (teknoligi og design) som dere kan lese mer om i naturfagbloggen min, Mangfold i naturen!

Kjenner at jeg gleder meg til eksamensperioden er over og jeg kan ta en laaang sommerferie!

Vi skal kjøre nedover til Ungarn i år også, og har leid oss inn i dette huset i 2 uker! Gleder meg!



I morgen er det ny skisse på Dilla, håper mange blir med denne uken også!

0 hyggelige hilsner og kommentarer: