onsdag 14. oktober 2009

Ledig kursplasser!

Endelig er det ikke lenge igjen til kurs, treff og masse moro i Skotselv lørdag den 17.oktober klokka 15.00!

Jeg skal ha et kurs i scrapbooking, lag på lag, stæsjekurs!                                               Dere får lære hvordan dere lager en skikkelig vintage stæsja lagpålag layout, litt teknikker, fargebruk, bildebruk, bruk av forskjellige fonter i tittelen, oppsett og balanse!

Kittene er klare, de ble utrolig fine syntes jeg!  

Innhold: 

1 pakke American craft Thickers glitter

1pakke Prima Flowers

3 forskjellige blonder,

gamle noter

gammelt kartotekkort

gamle boksider fra en florabok

American crafts mini alpha

stor kakeserviett

2 kartonger, hvit & craft

3 mønsterark fra Laura Asley

2 ark gluedots

knapper

finèrplate

total sum kit = ca 200,-

--------------------------------------------------------------------------------------------

etter noen avbestillinger i siste liten er det er 5 ledige plasser på kurset! Ta kontakt på mail

linnesstranda68@hotmail.com

Prisen er 380,- pr.person






3 hyggelige hilsner og kommentarer:

Gro sa...

Gleder meg til og se resultatet, til de som skal på kurs med deg til helgen.
Skulle gjerne ha meldt meg på, men lommeboka sier nei. hihi

Listaa sa...

Gleder meg supermasse

Iselind sa...

Dette skulle jeg gjerne fått med meg, men bor desverre alt for langt unna.