fredag 26. juni 2009

Reisen nedover!

Nå er alle listen ferdige, bare en liten en sånn på tampen, Lucky er levert til Torbjørg, Vesla er på Lahell hos Roy og ungene i seng...

Jeg har levert alle planlagte scrappeprosjekter for flere uker fremover, laget klare utkast som publiserer seg selv på både Skissedilla og Scrappehuset og ikke minst min egen blogg!

-så nå er alt klart, gleder meg til å dra!

Legger inn noen bilder fra hytteturen forrige helg, blir så kjedelig uten bilder liksom!







Her er reiseruta nedover, blir spennende å se hvordan ungene takler så mye bilkjøring!

4 hyggelige hilsner og kommentarer:

Catrine sa...

Så koselige bilder!
God tur og god ferie! Tipper turen går bra jeg! :)

Renee sa...

En riktig god ferie til dere - kos å kjøre bil da - sikkert myyyye spennende å se på veien.

Klemmer

Hildegunn sa...

Ønsker dere en riktig god tur og en flott ferie!
Håper dere får det kjempeflott!

Broggis sa...

God tur nedover!
Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det!
Savner deg allerede:)