fredag 27. februar 2009

Holiday house!


Her er mitt bidrag til Mesterscrappens nest siste oppgave, som var en fargeoppgave.

Jippi, jeg vant, og det med en Lo jeg IKKE hadde NOEN forventninger til i det hele tatt.

Bildet er jeg glad i, det er tatt ved bassenget i Ungarn der vi har feriert flere år. Nydelig farger, men litt vanskelig å scrappe...

Spør hvis det er noe!

En ting til, jeg har blitt intervjuet av Lula på vegne av de krestive på scrapping.no. Intervjuet kan du lese her på forsiden til Scrapping.no
Bildet er av pappa da han var lite, ser jo ut som det er fra 1800-tallet og ikke 1955...Jeg elsker dette bildet, og det er det eneste jeg har av pappa fra han var så liten.

17 hyggelige hilsner og kommentarer:

Maria Therese sa...

falt spes for den øverste! Nyyydelig!!!

Hege sa...

Holiday House LOen var virkelig nydelig, ikke rart du vant med den.

Vibeke sa...

Nydelige LOer - begge to:)

Flott intervju med deg inne på scrapping.no:)

Hanne@home sa...

Nydelige layouter. Likte særlig godt den første.

Hanne@home sa...

Nydelige layouter. Likte særlig godt den første.

Anita sa...

Helt herlige lo'er! Likte virkelig den gule, nydelig bilde og utrolig flott lo.

Ha en kjempefin helg!:)

Gro sa...

Kjempe flotte LO'er fra din side som alltid.

Men du, hvordan tråd er det du syr med?
Så den på interjuvet på scrapping.no og den så litt tykker ut enn vanlig sytråd.

Ha en fin helg.

Vibeke sa...

Nyyydelige begge to:) Falt fullstendig for den første der jeg også:)

Karina Beck sa...

Superflotte begge to. Jeg elsker din vintage stil men jeg elsker også Sassafras lass.
God weekend.

Maria sa...

Hei du din kreative superkvinne!

Er vel ingen hemmelighet at jeg liker den øverste best, hehe. Men jeg bøyer meg i støvet for alt du gjør egentlig...

Hørte du var og hilste på Sabeltann i dag, du også. Snakket litt med Broggis om at vi må prøve å samles litt til sommeren. Mannfolka inkludert?

Masse klemmer til deg fra meg

Linda S. L sa...

flott intervju av deg :) og super flotte layouter. Den øverste der var jo bare helt knall tøff!! :)

Carina sa...

Jeg ramlet over bloggen din! Må være en av de nydeligste scrappeblogger jeg har sett. Ble helt betatt :) Her skal jeg innom oftere!

Ha en super søndag!

XXX
Carina

Salte sa...

Den øverste layouten - fyttikatta, den er fet!! Digger den! Og vintage layoutene dine er fantastiske, alle sammen. You are a star :)

Anonym sa...

Jeg har vært mye inne å tittet hos deg i det siste, du lager så utrolig mye flott!!! Og måten du får så mye stæsj til å se så riktig og elegant ut er utrolig! Mine blir bare rotete, dess mer jeg prøver å få på! Skulle gjerne ha gått på kurs hos deg en gang!!! Foreløpig er du lagt inn som favoritt på bloggen min så jeg kan følge med når du legger ut nye ting!

Anonym sa...

FULLSTENDIG LEKKER,den nederste LO'en!!!!!!! Oooohhhh... jeg kunne sett på den i timesvis,så lekker! Du er asså sååå dyktig!

Anonym sa...

denne er bare helt utrolig nydelig!

jeg har gitt deg en award i bloggen min;)

Francielle sa...

Så mye flott og inspirerende du lager! Har siklet rundt på bloggen din nå i en ukes tid og til slutt så bare MÅTTE jeg legge deg til for her var det masse fint å se på! Takk for titten for denne gangen!