fredag 10. oktober 2008

Avstemming!!


nr.1 - Jorunn


nr.2 - Kristina


nr.3 - Lena F


nr.4 - Lene


nr.5 - Maren


nr.6 - sommer


nr.7 - Stine


nr.8 - Ullpurka


nr.9 - Vibeke


nr.10 - Neeta


nr.11 - Tani


nr.12 - porren


nr.13 - Ruffa


nr.14 - SiwHansen


nr.15 - Anne Bente


nr.16 - Broggis


nr.17- Ceggo


nr.18 - Fenris


nr.19 - HegeAL

Her kommer avstemmingen jenter!

Jeg legger ut alle bidragene her, og så vil det ligge en avstemming med nummer på i sidepanelet!

Here we go!

5 hyggelige hilsner og kommentarer:

Vibeke sa...

Vanskelig å velge EN her da..... Hehe... Det er jo så mange flotte bidrag:)

ninabakke sa...

Masse flotte bidrag. Stemt!

Wenche sa...

Virkelig mange flott bidrag her. Har lagt igjen en stemme.

annes paperfun sa...

Så mange flotte LO'er :o)
Vanskelig å velge her ja...men fant en favoritt til slutt.

Linda S. L sa...

guri så mange flotte layouter!! vanskelig å velge en gitt :)
men fant meg nå en jeg likte suuuper godt :)
dyktige er dere jenter!! :)

artig utfordring Nabon, har ikke sett denne jeg ;)
tror jeg må adde deg i lista mi *lol*
mvh linda